קידום אתרים גדולים

בשנים האחרונות נפל בחלקנו לקדם אתרים גדולים. כמה גדולים? יצא לנו לקדם אתרים עם עשרות אלפי עמודים. בחלק מהזמן היו אלה אתרים של מותגים גדולים ובחלק אחר של הזמן היה עלינו לסייע למותג לבנות את עצמו ממש מהיסוד.

תכלס אנחנו הכי לא מתלוננים ואנחנו אוהבים את זה, כי זה בין היתר יתרון שלנו כקבוצה של אנשים שיודעת לבנות אתרים בנוסף להכל. ולמה זה יתרון? כי כאשר התכנון והארכיטקטורה של האתר מבוצעים על ידי הגורם שלבסוף יקדם את האתר, זה אומר שהאתר מגיע לגוגל כאשר מלאכת התשתית נעשתה בצורה שמתקשרת הכי טוב עם גוגל.

מכאן ואילך, ממשיכה לה עבודה סדורה ולעיתים אף סיזיפית; העבודה הזו קשורה במיפוי כולל של כל האתר, לרבות:

  • הבנת סוגי הקטגוריות
  • הבנת המוצרים; ייצור CRO (טיוב המרה מעמודי מוצר)
  • חלוקת הביטויים לקבוצות והתחשבות ב-LTV ('ערך חיי לקוח' או 'ערך המרה' על פני שנה וכד', ז"א כמה כסף מכניס לי כל מוצר על פני ציר הזמן וכיצד לתעדף פעילויות)
  • חיבור לניהול מלאי וניהול אתרי איקומרס
  • תקשורת מול בעל העסק ע"מ לקדם מוצרים ושירותים נבחרים

כאשר מקדמים באופן אורגני אתרים גדולים, יש להבין כי חלק מהביטויים יצברו מיקומים ראויים בגוגל רק לאחר עבודה רציפה של מספר חודשים, בעוד עם ביטויים אחרים יהיה מעט קל יותר ונצליח להתמקם עליהם יחסית בקלות. עבודה על אתרי איקומרס גדולים תדרוש גם וידוא הטמעות של סכמות מוצרים ועניינים טכניים.

יש לכם אתר גדול ואתם עדיין מתלבטים לגבי אופן הקידום האורגני שלו? צרו קשר על ידי השארת הפרטים שלכם כאן למטה, ונשמח לחזור אליכם לשם הענקת זיחת ייעוץ ללא עלות.

העסק צריך להופיע בגוגל וברשתות החברתיות! אתם צריכים צוות של מומחים - לייעוץ חינם, השאירו פרטים ונשמח לחזור

רוצים לדבר איתנו? להתייעץ? לקבל מידע נוסף?

שיווק דיגיטלי מתוך ניסיון של עשור. תנו פרטים, קבלו עד שעה ייעוץ חינם