פרסום ממומן ביוטיוב

צילום של חלק מקמפיין מוצלח עם עלויות נמוכות בעת פרסום וקידום ממומן ביוטיוב

לפני שנתחיל לדבר על פרסום ממומן ביוטיוב, נציין שבאתר הזה שלנו שעונה לשם "קידומלה",  נדבר לא מעט על חשיבותם של קטעי וידאו באתר שלכם וברשתות החברתיות. אנו ממליצים במאת האחוזים על פתיחת ערוץ יוטיוב שישקף את השירותים שלכם או את המוצרים אותם תרצו לשווק לקהל הרחב.

הרבה כבר נכתב ברחבי הרשת בכל מה שקשור וידאו ובחשיבות וידאו בתהליך השיווק של העסק. בתוך כל זה נכתב, נאמר והוצג רבות בכל הקשור לקידום ממומן ביוטיוב ויעילותו.

והיות ואלו הם פני הדברים, הרשו לנו לחשוף אתכם לנתון עובדתי אחד: קיום וידאו בעמוד נחיתה, או בעמוד מוצר, מעלה את ההמרות ב-80% לעומת מצב בו קיים רק טקסט.

מכירים את זה שאתם גולשים ביוטיוב וקופצות לכם פרסומות? (אם כמובן טרם הצטרפתם לשירות הפרימיום בתשלום הנקי מפרסומות) שמתם לב ודאי כי הפרסומות מבוססות הוידאו האלו, מגיעות בכמה סוגי אורכים; יש כאלו של 6 שניות בלבד עליהן לא ניתן לדלג, ישנן אחרות בנות 21 שניות וגם כאלו בנות 14 שניות. על חלק ניתן לדלג ועל חלק לא כאמור.

בעת גלישה ביוטיוב כתבתם שם של אמן או להקה, וכשלחצתם 'חפש' מה שקיבלתם בראש עמוד התוצאות, היה בראש ובראשונה וידאו מוקף במסגרת צהובה-כתומה שכזו, עם חיווי AD – לרוב: של אמן פחות מוכר אבל עם סאונד שמזכיר את האמן הרצוי אותו חיפשתם? הרי שנתקלתם במודעת וידאו מסוג Discovery.

כל הדברים עליהם דיברנו עד כה בעמוד זה מהווים צורות שונות של קידום וידאו באמצעות גוגל אדס – כלי ניהול קמפיינים ממומנים מבית גוגל העולמית. אנו כאן בצוות קידומלה מתמחים בקידום מוצרים ושירותים באמצעות וידאו, אנחנו גם ממש טובים בקידום אורגני של קטעי וידאו, כך שתוכלו להיות בטוחים שהתוצר הסופי ברמת ניהול הקמפיין הממומן יהיה לא פחות ממצוין!

רוצים קידום ממומן של וידאו אבל לא יודעים היכן להתחיל?


אנחנו כאן בקידומלה, תמיד כאן כדי להקשיב לכם, להבין את תחום העיסוק או הנישה שלכם ובהתאם לזאת להמליץ לכם על מספר נותני שירות בתחום הפקת הסרטונים, כמו גם הפקת סרטוני תדמית ומוצר. הספקים שלנו עובדים בתעשיית הצילום, הדיגיטל והאירועים והם מורגלים במתן תוצרים בעלי איכות גבוהה מאוד.
אם יש לכם מוצר מדהים, או שירות מוצלח שמספק פתרון עבור בעיה, אבל אתם לא יודעים איפה להתחיל בכדי לייצא אסטרטגיית קידום באמצעות וידאו, פשוט דברו איתנו ונשמח לבצע מולכם שיחת ייעוץ של עד חצי שעה ללא עלות.

זה לגיטימי לחלוטין אגב, שתגיעו אלינו ללא כל אסטרטגיה שיווקית או תוצרי אימג' או וידאו, תקבלו מאיתנו תכנית עסקית מפורטת בקבצים שיישארו תמיד אצלכם – ובעלות סמלית עבור הפקת תכנית העבודה, ותחזרו אלינו לשם ייצוא מערך-קמפיינים-ממומנים אפילו מספר חודשים לאחר אותה התנעה עסקית. הכל מובן, ואופן זרימת המשימות מוכר לאנשי המשרד ואנחנו יודעים איך לסייע לכם לנווט בין המשימות השונות, שמובילות לבסוף לכדי קיום של נוכחות דיגיטלית בריאה אונליין.

פרסום ממומן ביוטיוב – שירות ליותר מעסקים וחברות!

לא משנה אם אתם אומרים 'שיווק דיגיטלי למוזיקאים', או: 'שיווק דיגיטלי למוסיקאים' , אם אתם הרכב, להקה או אמני-סולו, אתם בטח יודעים שתוצרי וידאו טובים עשויים לחשוף אתכם באופן מוגבר ולעיתים אפילו מסיבי בפני קהל גולשים שאוהב מוזיקה בוויב שלכם.

אנחנו כאן ב"קידומלה" מורגלים בעבודה מול אמנים מוזיקליים, זמרים יוצרים, זמרות יוצרות – בעברית, באנגלית או בשפות אחרות – הכל הולך.

ואם כבר הגענו עד כאן כדי לדבר איתכם על קידום ממומן ביוטיוב, נהיה לצידכם גם בשביל למנות בפניכם באופן הכי מסודר שרק יכולנו לחשוב עליו, את ה-'עשה ואל תעשה' בעולמות הקריאייטיב והפקת הסרטונים, על מנת שאכן יתאפשר מצב של קידום ממומן ביוטיוב – שזה בתכלס קידום ממומן בגוגל.

אז לפני שאתם משאירים לנו את הפרטים שלכם כדי שנצא לדרך, בואו רגע נוודא שהוידאוז שלכם אכן עומדים בתנאים המחמירים מבית גוגל.

קבלו את ה'עשה ואל תעשה' בעולמות הפקת הוידאו:

  1. לא משנה מה חשבתם לצלם, לא משנה מי מוביל את זה, אל תצלמו שום דבר אלים! למה? גוגל מאוד איכפתית כשזה נוגע לתכנים רגישים והיא מבינה שהפצת תוכן באופן מסיבי וממומן, משפיעה על הנוער בעולם בפרט ועל התרבות העולמית בכלל.
    למה הכוונה 'תוכן אלים'? הנה זה בא:
    א. אל תצלמו אף אחד קופץ מדירה או בניין גם אם זו קומה נמוכה
    ב. אל תצלמו משהו שנראה כמו אלימות מינית
    ג. אל תצלמו שום דבר שנראה כמו ניסיון אובדני או קשור באובדנות
    ד. אל תצלמו מצב של פגיעה בחיות או התעללות
    ה. אל תצלמו משהו שיכול להתפרש כפגיעה בילדים
  2. אל תצלמו את עצמכם בעת שאתם 'מנדבים' פרטי מידע שנויים במחלוקת בכל הקשור לעולמות הרפואה והמזון.
  3. אל תצטלמו בעירום – די ברור, לא? אמרנו בכל זאת נכניס…
  4. בגדול, בשביל שנישאר גם עם איזה 'עשה' אחד, חשוב לנו לציין שבא לנו שתעשו את האמנות שלכם איך שאתם אוהבים, ואיך שאתם רואים לנכון. היינו אומרים שככלל אצבע, נסו לוודא שכשזה נוגע להפקת סרטוני וידאו או וידאו-קליפים, אתם תמיד מצלמים חומרים בווייב 'חיובי' , נכון אסתטית, נסו לעבוד עם אנימטורים – כי אפשר להוציא תוצרים שובי-לב, ובעיקר פשוט תימנעו מלייצר סרטונים שמכילים תוכן פוגעני.

העסק צריך להופיע בגוגל וברשתות החברתיות! אתם צריכים צוות של מומחים - לייעוץ חינם, השאירו פרטים ונשמח לחזור

רוצים לדבר איתנו? להתייעץ? לקבל מידע נוסף?

שיווק דיגיטלי מתוך ניסיון של עשור. תנו פרטים, קבלו עד שעה ייעוץ חינם